24 september 2oo9

Hallå hallå!
idag har dagen rullat på i skapligt tempo.
fast började med att jag missade när klockan
ringde, vilket relaterade i att kvart i åtta bussen
hann jag inte med, så tog nio bussen in till skolan:)
hade religion i en timme, och hon släppte äntligen
på sin stränga attityd och visade lite mer av sig
själv... så den lektionen vart intressant!


lunch... fisk!
sen var det projektarbete... och ja... vi har mycket
mycket mycket ja väldigt mycket arbete framför oss.
men det blir nog bra tillslut :)
åkte hem och lagade mat... sen kom ewe och hämtade
mig. vi åkte upp en sväng till ip eftersom johannes
skulle spela idag, hallsta-rånäs då alltså... men det
var så förbaskat kallt så vi var bara där en halvtimme!


upp till träningen... och satt å kollade på b-pojk tills
resten kom. sen ut och sprang en sväng... och sen lite
styrka och inne träning, kändes riktigt bra idag!
trots att jag vart sjuk de senaste två veckorna...
och det är ju alltid bra. positivt inför handbolls helgen
som väntar!!!


imorn drar jag in till stan med nadine, shopping är
det som står på listan och både jag och nadine är
skapligt sugna att sätta tänderna i vad city har att
erbjuda! och nog ska jag hitta det jag vill ha allt :)
hoppar av gör jag nog i rimbo på hemvägen, beror
lite på hur snabba vi är... men lutar åt det hållet.


för vi ska ju fira helmer imorn som fyllde i tisdags :)
så det blir middag hos henne och utgång efter det -
kommer bli skit kul!!!
ett minus är ju att man missar rimbo killarnas premiär.
men sånt är livet!


på lördag blire långsjöhallen som står högst upp.
eller i alla fall på morgonen. 9:15 har elina och rimbo
tjejerna hemma match, så då ska jag in och kolla
på den hade jag tänkt. sen snabbt till hallsta för att se
midas premiär. haha jag låter just nu som en sport
nörd, men det är jag inte... eller nörd är jag allt men
låter lite mer än vad det vanligtvis är. eftersom alla
matcher drar igång ungefär samtidigt så blire ju lätt så.


sen vet jag inte riktigt vad lördagen har att erbjuda -
blir till att plugga lite psykologi, men kvällen blir lugn!
söndag: döma två matcher inne i ntälje - är super nervös.
sen hem å kolla på hallsta herrarnas premiär - och det
kan jag inte annat än att säga att det bli spännande :o
sen har även vi damer premiär också - så ska spela en
match då med :)


annars så äre inte så mkt mer att säga.
C Y A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0