23 september 2oo9

Hallå i stugan!
Idag har det vart en hyffsat okej dag i skolan.
började med organisation och ledarskap -
lärde mig inte ett smack! kursen är nästan
identisk med pedagogisk ledarskap så känns
redan som att jag hört allting engång, vilket
gör det en aning tjatigt.


sen var det historia, vi jobbar med romariket.
och det är faktiskt lite mer intressant än antiken
tycker jag, så det rullade på :)
sen lunch... och vi som alltid har 3 timmars hål
på onsdagar i schemat fyllde ut det med en
samhällskunskap B lektion - jag satt och spelade
quadra pop - haha så intresserad var jag ungefär.


sen bowling! och jag kom tvär sist.
haha fick inte en enda strike idag :( buhu!
var till och med sämre än johannes :o haha
skämt å sido. i alla fall så slutade vi runt fyra...
och vi åkte ner en sväng till team sportia innan
vi begav oss hemmåt mot byn.


och det var en trafik olycka vid edebo -
ingen aning om vad som hänt.. men lär väll stå
i tidningen imorn troligtvis.
väl hemma blev det middag och sen åkte jag ut en
sväng med ewe, filip och ted.
sen åkte vi hem till ted och såg på idol, såklart :D


nej nu ska jag sova, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0