21 September 2oo9

Hej alla glada blogg läsare...!
idag har min dag bestått av skola.
målspel första timmarna, blev basket -
och jag kan inte annat än att ursäkta för
min otroligt dåliga sinne för sporten -
men basket är inget speciellt som lockar...
och tragiskt nog så gjorde jag mitt bästa :)


sen var det historia... och det gick lika segt som
vanligt, damn! jag som gillar ämnet, synd att man
inte är så engagerad. men iaf, ett G ska jag nog allt
klämma till med!


lunch... och ja vad var det de bjöds på idag?
hm... juste!!! pannbiff och potatis, och jag klagar
absolut inte. för det är smaskens :)


sista timmen var det svenska, i 45 minuter.
och jag låg och halv sov i "fat boy"sen 50%
av tiden... och jag kan inte säga annat än att jag
håller med... har vart värdelöst okoncentrerad idag -
så japp, jag är en slöfock... i alla fall på måndagar :D


har spelat match idag också, mot almunge! och kan inte
säga annat än att dem är bättre än oss, men samtidigt
tycker jag inte det... hade vi spelat som vi gjorde i andra
halvlek mot dem redan i första hade matchen vart våran!
men icke, förlorade med tio bollar (?). men tyckte vi
kämpade på riktigt duktigt ändå... var ju trots allt första
matchen för säsongen, och träningsmatch dessutom -
så det gör egentligen inte ett jota :)


på torsdag blir det handboll igen, och på söndag är jag kallad
till match, blev en aning förvånad... för har haft en riktigt
dålig tränings närvaro de senaste två veckorna när jag
har burit på min förkylning, men gärnet på söndag tjejer!!!


och jag längtar så jädrans mycket till helgen.
fredag: middag hos helmér, sen utgång med både brudarna
och kårsta gänget? om jag inte förstod det helt fel.
blir skojsigt och många snygga moves på dansgolvet!!!


Lördag: inga planer, = trött i fötterna ska jag vara i alla fall:D
hahahahahaha


Söndag: döma två matcher på sportcentrum i norrtälje -
min debut som distrikts domare, och pirrigt i magen är
det allt, men förhoppningsvis flyter det på lika bra som det
gjort som föreningsdomare :)
sen hem och spela match, mot rimbo! spännande :D
men vi tar det.


så vad mer kan man begära? min helg kan mot alla villkor
bli tråkig, fullt schema fredag och söndag i alla fall,
Me like!


annars så får ni ha det fint, för nu ska jag duscha:)
over and out/Josefine


 

Och favorit Alexandra fyller 19 år imorn -

och det måste ju hedras med en bild :) GRATTIS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0