17 September 2oo9

Baaah! jag kan ju börja med att informera
er om att jag har en liten crush i calle kristiansson
i idol, haha han är GRYYYYYM!


Men tillbaka till vardagen...
idag är det skola som gäller, har svenska B nu...
det märks va? :o jag och Hellan är inte så flitiga
just nu, men det kommer det kommer... Not!
Går till halv tre idag bara, så det är skönt.


Ikväll blire elit handboll som står högst på listan,
och längtar gör jag... ska bli så spännande!!! :)
annars så kan jag ju berätta om mina planer för
helgen... och den börjar redan imorgon för mig -
eftersom jag har den otroligt sköna lyxen att få
ha distans dag på fredagar. så imorn är det inplanerad
att jag ska till rimbo och jag å hellan ska ha en
"jossan&Helmér"- dag, äntligen :D


sen på lördag blire lugnt, ska jobba två timmar -
ska bli spännande att få se hur det ser ut där nere
nu, med det nya golvet och allt! :D


simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0