16 September 2oo9

Wiho! Har hunnit fyllt 18 år sen jag skrev
här senast, och det är niiiice!
hade lite fest här i lördags med både släktingar
och vänner - hyffsat lyckat blev det allt :)


söndagen spenderades i soffan -
och på kvällen åkte jag och Annso till
östhammar(!?), ja östhammar av alla ställen
i världen och åt en supergod pizza...
tutade på mopedister, och var allmänt dryga.


resten av veckan har rullat på som vanligt,
och hörrni... DET ÄR REDAN ONSDAG!
vilket betyder att jag bara har en dag kvar
i skolan :D sen är det distans... och HELG!


i alla fall så hade jag inget mer ovesentligt
att berätta för er... men vi hörs!


FAKE IT UNTI'L YOU MAKE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0