o8 oktober 2oo9

Ja hej alla människor!
idag så är det ingen vanlig dag... för idag
är det torsdag! vilket betyder att jag har
helg framför mig... när jag stått ut hela skol
dagen vill säga! i alla fall så är det segt idag.
hade svenska  b första lektionen... och vi börjar
förbereda oss för nationella provet som är snart.


sen hade vi religion a, och jag satt och skickade
oseriösa lappar till pontus hela lektionen.
så kul var det... sen var det lunch -
soppa! kul att veta va...?


nu har vi projektarbete, och det är segt.
idag ska jag å morsan försöka hitta en en diskret
tränings overall, eftersom alla mina är gula.
och ett rött kort behöver jag också, som förhoppningsvis
inte behöver användas! sen ska jag till rimbo och
lämna väskan hos mange och skjutsa syster på träning.


nej nu måste jag söka lite fakta till projektet.
cya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0