o5 oktober 2oo9

Go' kväll!
idag har dagen sprungit förbi kan jag lova er.
började med att filip körde in till skolan - så
vi slapp åka buss, guld värt!
hade målspel första, hade handboll... och jag kan
inte säga annat än att jag tycker det är tråkigt,
faktiskt? nog för att jag spelar handboll privat -
men det är såklart en helt annan grej! så målspel
var tråkigare än vanligt idag tycker jag.


sen hade vi historia, och ja vad gjorde vi?
jag försökte fuska mig in i en grupp... eller ja.
vi tar det från början. hasse(vår historia lärare
skulle dela in klassen i två grupper, och han delade
ut lappar till var och en i klassen, man fick antingen
en 1a eller en 2a, och jag ville såklart vara i andra
gruppen eftersom man då får mer tid på sig att
förbereda sig - men fick såklart en 1a.
och då skulle jag vara tillräckligt smart och säga att
jag fick en 2a ändå, haha men eftersom det blev ojämt
antal i grupperna så kom han på mig ganska rejält
när han krävde alla att visa sina lappar med 2or på!
HAHAH, så jag total failade... ärlighet varar längst
trots allt!


lunch! och har inga kommentarer om den. blä!
sen hade vi 45 minuters svenska, och ja den är onödig,
man hinner i stort sätt sätta sig, sen är lektionen slut.
fick även åka bil hem idag! :)


sen när jag kom hem så hängde jag upp tvätten som
jag satte igång innan jag gick och la mig igår...
och då insåg jag att jag tvättat min favorit tröja i maskinen,
fast det skulle vara hand tvätt, TYPISKT!
så nu är den förstörd, lucky me!


sen så började jag städa rummet mitt, snacka flitigt!
och jag kom såklart på intressantare saker att göra,
men hann iaf med hälften, tar resten imorn :)
övningskörde en sväng, och det flöt på bra som satan.
snart är det ju dags för uppkörning och skrivning, så
gäller att hålla igång körandet och börja plugga teori på
riktigt, det ska jag faktiskt också göra imorn!


så annars har jag bara kollat på "svenska hollywood fruar!"
och nej, jag gillar inte det programet. mer reklam än vad
man får se av själva programet, men det man får se är
såklart underhållande. kvinnor som har obegränsat med
pengar kan väll inte annat än att bli underhållande?
så ja... man får säga vad man vill om anna anka och resten
av kvinnorna, men jag följer i alla fall programet!


HAHA, blev precis lurad på det där sex testet. så nu är
jag busted... haha nej har inget att dölja direkt så var inte
så hemskt! :) men ska simma vidare! har'e bra hörrni!


 

kan ju även ladda upp en bild på stek helmér och stekar rajki

från power meet i somras. haha dom ser faktiskt lite slitna ut!? :o


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, lite slitna då ;)

2009-10-08 @ 18:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0