o4 oktober 2oo9

Oj, bloggen hade jag visst glömt för
ett par dagar, men vad gör det om tio år?
nej precajsly... ingenting!
vill i alla fall börja med att gratta Ted som
fyller 18 barre idag, GRATTIS GRATTIS! :D


annars så kan jag ju börja berätta om min helg...
Fredags:
9 bussen in till ntälje, mötte mange och vi åkte ut
till rådmansö... var där ett par timmar, han fixade
lite med bilen osv. sen åkte vi in till ntälje och bytte
bil. hämtade soffan på jysk... åkte till rimbo. då kom
smartot på att han hade hem nyckeln på merca knippan
som hans pappa tog, så vi åkte tillbaka till vreta och
hämtade den... sen in till ntälje igen. och då hade
klockan redan hunnit blivit halv fyra, och det var dags
för lunch. och då kan jag ju pointera att jag inte hade
käkat en smula på hela dagen :o skapligt hungrig!


åter till rimbo... och bärde in soffan och monterade upp
den... även tv bordet, som var som ett pussel ungefär.
klockan sex kom vi i alla fall till ikea, och det blev två
intensiva timmar där. och mycket saker blev det!
åkte tillbaks till rimbo igen, och lastade ur allt och plockade
upp de mesta i lägenheten. och sen kom annso och hämtade
mig runt elva, mycket snällt :) vi var ute lite sen blev det
lägg dags!


Lördagen:
vaknade av att morsan kom in och sa att matilda stod
utanför. "SHIT" hade försovit mig skapligt, men fem minuter
efteråt satt jag i bilen i alla fall, och vi åkte upp till samlingen!
åkte mot rasbo, och där spelade vi lite djungelhandboll.
och kan inte säga annat än att vi faktiskt var sämst.
vet inte riktigt varför, men vi spelade oavgjort mot seriens
(kanske) sämsta lag. och vi hade kunnat gjort det såååå mycket
bättre, men nu blev det som det blev, vi får helt enkelt
ta igen det på hemma plan i stället, gick i alla fall en poäng:)


hem och laga mat till mig, matilda och annie.
sen la jag mig i soffan och kollade på en film, som var helt
värdelös! ewe kom å hämtade mig och vi åkte och hyrde
"män som hatar kvinnor." kollade på den hos mig och sen
åkte vi ut en sväng, och inväntade tolv slaget så vi kunde
sjunga vackert för ted^^


söndag:
har bara bestått av slapp och plugg, har även tvättat matchstället
också, eftersom jag har nummer 1 så är det ju en självklarhet
att jag är den första som ska tvätta :) så nu är det gjort med.
ikväll ska jag till ted, annars inga planer!


Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0