2o oktober 2oo9

Goddagens!
idag var det riktigt kämpigt att ta sig
upp ur sängen! men jag klarade det iaf :)
och skoldagen har rullat på bra - göran var

sjuk så vi slapp psykologin idag, det var skönt!

iaf så såg jag att jag inte bloggat sen i lördags,

och då mitt herrskap så kan jag ju ta chansen att

berätta vad jag har gjort sen i lördags!

 

i lördags kväll kollade jag på tv med matilda o martin,

vi åt onyttigheter och klagade på deltagarna sb celeb!

höhö... sen åkte jag hem och sov!

 

söndags var jag uppe med tuppen och åkte med johan

till uppsala, dömde tre b-pojks matcher... och det gick

bra. hem efter det och sen vidare till stan för att kolla

när tjejerna spelade match, var egentligen meningen

att jag skulle med och kolla på matchen... men slutade

med att jag spelade ändå.

kom hem vid tolv tiden och var gristrött!

 

 

igår (måndag) : så var jag på bruket hela dagen, var brand

övning där så jag var observatör... och gick hack i häl med

säkerhets chefen hela dagen, var roligt! :)

nu fick jag skriv kramp, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0