26 oktober 2oo9

Hallå i stugan!
idag har vart den första dagen på lovet,
gillar lov. konstigt? Nej...!
i alla fall så började den med att jag åkte
upp till Matilda, vi kollade på färjan 3 -
och det var ju skoj. sen hämtade vi systeryster
i skede... och körde hem henne och hennes
kompis. sen åkte vi till norrtälje - men innan de...
så sopsorterade vi lite på tippen, låter roligt va?


det tyckte jag allt att det var också... hade lite problem
med att hitta vart allt skulle vara bara, men gick bra
tillslut. vi åkte till älmsta och hämtade upp martin...!
sen in till norrtälje och strosa runt lite, hittade lite små
saker... men inte det jag skulle ha, typiskt!


vi käkade på kina, as gott som vanligt.
sen till älmsta och lämna av herrskapet - och sen vidare
hem... väl hemma blev det till att hämta saxen, skulle
nämligen åka å klippa Robin, sagt å gjort.
sen åkte jag ewe, fille o robin ut en liten sväng.
och nu sitter jag här, allt för mig.


eller nej inte alls allt:
jag måste ju berätta att jag taggar som fan tills på onsdag!
då är det galaxy som gäller, och klackarna i taket! CyA!





snygg bild på mig å faldan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0