17 oktober 2oo9

Hallå hallå! vill ni veta?
idag är det mitt hundrade (100) inlägg
som skrivs, eller i alla fall i den här bloggen.
och hur ska vi fira det? inte alls tycker jag.
kan ju börja med att berätta vad jag har gjort
de senaste dagarna.


i torsdags så gick jag i skolan, och usch så skol
trött jag är just nu, men som tur är så är det iaf
lov om en vecka, nice värre!
på kvällen så var jag ute en sväng innan träningen.
och väl på träningen så var det uppvärmings som
gällde, och mina knän är lite knasiga så kändes
som att springa på rakblad ungefär, så jag hoppade
av det och åkte hem å sov ist.


fredag : distansdag, wiho!
fredagar är mina favorit dagar, ingenting slår fredagar!!!
i alla fall så gjorde jag inte mycket alls på dagen...
gjorde en cheescake eftersom vi skulle ha middags gäster -
och det blev hur god som helst btw! :)
sen åkte jag och annso ut en sväng på kvällen, och även
elina och elin joinade oss. blev ganska sent faktiskt...
men det är sånt som händer.


Lördag: idag gick jag opp hyffsat tidigt, skulle åka till
Rimbo och döma, och helt ärligt så gick det inte bra alls
idag, var fummlig som tusan och tappade pennan minst
5 gånger!? eh, men det är skit samma! tar igen det imorn
då jag ska döma i uppsala! :)


annars blire lugnt idag, ska upp tidigt imorn...
och döma tre matcher, blir lite slitigt men det är kul att
döma sm pojk! :) det var allt för mig, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0