3o november 2oo9

Ja hallåja!
igår var jag i sporthallen hela dagen, från 09-22!
eller nästan i alla fall... var med när de yngre dömde,
dömde mini handboll för första gången!? :o
och även b-pojk dömde jag å annso...!
sen var det dags för att kolla på herrarna som gjorde en
bra första halvlek åtminstone, sen dalade det lite,
men men, sånt som händer! jag skrev för övrigt statistiken
den matchen, och kan inte säga annat än att jag inte förstod
själv sen vad jag hade skrivit, så bra handstil har jag.


sen kollade jag även på dam matchen, dom vann :)
mot film! åkte hem och käkade lite, sen upp till
sporthallen igen för att spela bandy. och kan inte säga annat än
att jag är så sjukt dålig på sporten(som jag skrivit tidigare.), men
det var roligt ändå! :)


idag har jag haft en lektion, foto, skojsigt ämne... men seg lektion
idag. sen åkte jag ut till älmsta för att gratta lill kusinen som
fyller fyra idag, och de är så mysiga små barn, och jag som inte
ens gillar barn? haha, jodå ibland så :)
var där i några timmar, och lekte men jonathan, och kollade
på snövit, det var skapligt längesen jag såg den kan jag tala om.
nu ska jag fixa lite mat, får se vad jag hittar för spännande i frysen.


ikväll ska jag nog träffa ewisen, annars vet jag inte alls vad
som händer, skulle egentligen behöva sova ett dygn eller två...
men det har jag inte tid med! Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0