23 november 2oo9

hej hej!
new moon var toppen igår, mycket bättre
än vad jag till och med hade förväntat mig!
och två mycket heta skådespelare i filmen också,
det gör den ju inte direkt sämre, graow!


idag har jag inte vart på något bra humör alls faktiskt!
lite tråkigt, har vart trött och grinig hela dagen.
men sen åkte jag till ewe och blev på betydligt bättre
humör, fast vi pluggade religion? fick i alla fall religionen
klart, mycket skönt! sen hem en sväng och käka lite
snabbt, sen åkte vi in till norrtälje!


nu sitter jag här, har precis kommit upp ur ett välförtjänad
bad, eller inte välförtjänat kanske, men skönt! :)
ska iväg på massage nu, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0