22 november 2oo9

Godmorgon Sverige!

eller snarare go'kväll! helgen har sprungit förbi och

det ultimata är att den inte är slut än, fast det är söndag

och allt, och det gillar jag skarpt! i fredags så vaknade

jag ganska sent, dåligt av mig - skulle behövt plugga -

men skjuter upp det tills imorn istället (måndag).

 

I fredags så gjorde jag inte så mycket på dagen, åkte

in till sportcentrum på kvällen, och kollade på handboll -

roligt roligt! sen till älmsta... kollade tv och åt glass med

Matilda&Martin :) hem efter det, och sen körde jag lite folk.

 

Lördagen - va uppe tidigt, åkte till långsjö - dömde tre matcher.

Och de två första var roliga, den sista var väll inte allt för rolig

kanske... men men shit happens! :)

hem efter det, och förresten, nämnvärt är att annso gjorde mig

sällskap in till rimbo!!! GULD VÄRT! :D

sen åkte vi hem igen, kollade lite på bandy, och jag har säkert sagt

det förut, men jag säger det igen... BANDY SUGER!

så vi kollade bara några minuter, sen åkte vi och käkade lunch.

skjutsade hem annso till sig, och hem... segade mig i några timmar -

så sjukt skönt och bara inte göra någonting alls...!

 

sen åkte jag och elina ut en sväng, och felix joinade oss ett tag med.

sen gick jag ut med annso och madde, och betyget för kvällen var

helt klart OK! vart lite rastlös av att sitta hemma så hade väll börjat

klättra på väggarna om jag hade vart hemma hela kvällen!

 

idag så tog jag mig en låååång sovmorgon! hur skönt som helst.
åkte till almunge dömde en match, det gick bra...! nu sitter jag
i köket och väntar på mat, ikväll blire bio med gänget.
ska bli as kul, var evigheter sen jag kollade på bio så nu är
det dags! :D





tjohej / Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0