18 november 2oo9

Jag prioriterar minuterna på morgonen
i sängen så sjukt mycket, vilket jag alltid
får lida för, stressigt värre! och inte var det
mer anorlunda imorse heller, fast jag visste
att jag hade nationella och allt! men hann gjorde
jag... som vanligt! :) börjar få in snitsen nu.


nationella som sagt, satt i typ en timme - sen
går brandlarmet, och man kan ju inte göra annat än
att skratta åt det, sjukt dålig timeing, men thats life!
nationella gick bra, satt bara i 2,5 h - hehe, men kände
att hade jag fortsatt hade det bara blivit sämre å sämre,
och man ska ju sluta när man är på topp! :D


idag blir det till att simma lite med syster tror jag,
hoppas - hehe, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0