17 november 2oo9

Hallu nötter!
idag så har dagen sprungit förbi, kan ju beropå
den sköna sovmorgonen som jag hade. och så
tog jag även bilen in till skolan, så jäkla skönt att
slippa bussen! I alla fall så hade vi psykolgi B : prov!
och jag mår faktiskt lite dåligt av att berätta att jag
läste igenom det... och sen lämnade jag tillbaka det
till läraren igen, så mycket kunde jag! Men får ta igen
det på nästa omprovs tillfälle - och då ska jag fixa mig
ett G åtminstone :)


Hemgång ingen, nödvändigt för mig att ens åka in? nej.
men men, shit happens! och väl hemma så har jag
tvättat lite, och plockat i rummet... förstår vekligen inte
hur jag kan få det så stökigt på så kort tid!? that's me.


pratade även med Matilda i telefonen i nån timme -
och nu ska ni få höra hur mogna vi är, vi pratade om;
BARN UPPFOSTRAN! och det är helt sjuk hur lika syn vi
har på saken, vi är lite sten åldriga av oss båda två tror jag.
Men faktiskt så tänker jag hålla mig ifrån att berätta vad
jag (och matilda.) tycker om saken, skulle bli så många
synpunkter och sånt orkar jag inte med, så håller det för
mig själv, blir bäst så! :O





Men i alla fall så är kvällen snart slut (?), och det är desperate
housewives som väntar... och så ska jag även läsa igenom
svenska häftet som jag tagit med hem, har ju skriftliga delen
i nationella imorn, ska sitta och skriva i fem timmar (max tid alltså.),
kommer få skapliga sittsår, haha eller kanske inte.

Men det var allt för mig, Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0