15 november 2oo9

Hallå där!
som sagt så skulle vi på roadtrip i Lördags!
halv tolv åkte jag och Matilda från norrtälje
mot tyresö... och kan ju inte säga annat än
att vi var där en kvart innan matchen började,
kanon tajming alltså!!! Matilda ägde som kartläsare!
men ska det verkligen ta 2.15 h dit? haha, tydligen!
men vi körde faktiskt lite fel också, så skylle på det.
Jag hade vägledning från eniro, och matilda från stefan
så vi blandade lite, vilket inte gick såbra, förns vi kom på
att vi hade en karta över stockholms trakten i handsfacket -
då gick det mycket bättre! :D
matchen var väll sådär, rimbo hade kunnat vunnit
med lite mer tycker jag, men vinst som vinst...
helt klart värt det att åka och titta i alla fall.


på hemvägen åkte vi också fel, haha och lite mer fel
än på dit vägen - så matilda var kass som kartläsare
då alltså ;> haha! men pratade med adel i telefonen
och han konstaterade ganska snabbt att vi var tvungna
att vända, haha så kan det gå! sen åkte vi via älmsta hem
och martin bjöd på mat, mumsigt värre!

sen åkte jag direkt till grissel för att hämta grannen, som
hade åkt båten... och sen hem! sen skulle syster ha skjuts
och jag var taxi direkt resten av kvällen... så lite små less
var jag på att sitta i bilen kan jag säga!


orkar inte skriva mer, tjarå! :P




Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ägde HELA tiden som kartläsare ;-)

2009-11-15 @ 22:43:17
Postat av: Annso

Du, Jag, Hawaii, NU?:D

2009-11-16 @ 01:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0