11 Noverber 2oo9

Men shit vad jag är dålig på att blogga!
och nej jag har egentligen inte lust nu heller -
men måste bara säga att jag var på pink igår!
och showen var grymt, tråkigt att det var ett flatparty
bara, men annars så var hon riktigt bra live!


juste! jag är kär också... haha eller nått...!
jag är en sån där tv nörd som sitter och följer de flesta
meningslösa tv program, DAGENS SANNING!
och så kollade jag på the grande finale av ensam mamma
söker, och jag blev så kär! haha, så gulliga.
så jag har gått och vart kär enda sen i söndags, hur nice
är inte det då? och det bästa är att det inte är i någon
speciell, haha bara lite allmänt sådär.
nej men nu ord bajsar jag lagom, dags att sticka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0