o4 Juni 2oo9

Gooo' kväll mitt herskap!
igår var det skola som gällde, sen åkte jag ner
till Herräng/Hensvik och fiskade med Nicke!
jag fick inge fisk :( men han fick 10 st :O
men jag var nöjd ändå, hade i alla fall tålamodet
att sitta där och glo, fisk efter fisk...


i alla fall så var jag uppe med tuppen imorse,
eller tidigare till och med. skulle ha körlektion
kvar över åtta så jag fick ta kvart i sju bussen från
hallsta, tvärslocknade.
körlektionen gick inte alls lika bra som förra gången
tycker jag, men den dög i alla fall... gjorde inga större
tabbar, men det kändes så konstigt på något sätt.
nej jag var inte alls taggad på att köra idag i alla fall...


efter psykologin så tog jag rimbYO bussen och fick
sedan kungligt transporterande av Helmér till
Uppsala. vi började som vanligt på micro först -
eller mekonomen som det så fint heter nu...
sen gick vi till skopunkten... och så skulle vi tatt en
sväng på ikea, men vi orkade inte ta an det äventyret
så vi åkte vidare till gränby centrum.


där hittade jag en jättefin tunika, eller klänning?
aja skit samma, den blir till middagen på ewes födelse
dag i alla fall, och förmodligen till studenten med,
eftersom det är samma dag :)
mkt nöjd var jag med den, och köpte lite matchande
assocearer till den med...
sen köpte jag presenter till mina flickor som snart blir
18 ! ewe den 11e och annso den 21a - så det är skönt
att ha det gjort i alla fall :) blev även supernöjd med sakerna
jag hittade till dom, och jag kan knappt hålla mig nu -
vill ju se deras reaktion :D haha


i alla fall så har jag vart på bilbingo idag, med Nicke och
Ewe, det var fan roligt :D fast vi hade ett så kasst väder...
trots att jag inte vann något så tyckte jag att det var kul?
aja, allt handlar ju inte om att vinna ;> (självklart att det gör!)


allt för mig, natti natti sötisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0