14 Juni 2oo9

Jag har sommarlov - jippie!
tänkte berätta för er vad jag gjort sen i
Torsdags :


Eftersom min vän Ewe fyllde år i torsdags
så blev resultatet såhär...



Vi fikade hos Ewe först, sen slängde vi ut killarna och vi
brudar tog en sväng i Ewes 460i - jag och madde på bilden.





Vi tog bussfan in till Norrtälje, käkade och drack på trädgår'n -
på bilden är Matilda och födelsedagsbarnet själv :)





En aning suddig bild, med det är i alla fall Ted, Filip och Arne som är
med på den.




Och Helmér var där också såklart! och standard posen håller i sig ;>





Skål Ewis!





Matilda var också självklart att posa med sin grogg, haha dock en lite
suddigare bild, men skönheten lyser ju igenom ;> haha


lägger upp mer bilder någon annan dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Faldis

haha jag ser ut som ett troll xPPPP

2009-06-14 @ 23:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0