o7 December 2oo9

Nej jag har inte glömt bloggen, har kommit
på att man kan prioritera andra saker före?
grattis till mig som kommit på det, lagom i tid?
i alla fall så har helgen sprungit förbi, ovanligt.
och den har varken vart rolig eller tråkig, okej.
i fredags åkte jag till älvsjö för att gå på mässan
men Helmér, och det var helt okej, kände mig en
aning svimfärdig pga. feber, men jag överlevde.
vet ju i stort sätt redan vad jag vill bli så jag tog
lite information om utlands studier och polis -
fast jag redan vet det mesta.


Anyway... vi åkte till stingsen och skulle köpa lite
julklappar, DET BEHÖVS. och jag hittade en bara -
till Annie, och den är jag nöjd med faktiskt... sen
blev det inte så mycket mer - förutom två par
leggins till mig själv, och det behövs, nöter leggins
som aa jag vet inte vad, men älskart så det är det värt.


åkte hemmåt, och softade ett tag... sen kom annso
och vi åkte sedan in till norrtälje för att hämta lite
folk, vart en ganska sen natt så såg lagom framemot
en låååång sovmorgon på lördagen. men det fick jag
icke... kanske var dumt av mig att röra mig ute över
huvudtaget i helgen, eftersom jag inte riktigt var hundra
procentig, men så blev det i alla fall, hade ju legat inne
hela veckan så hade förmodligen klättrat på väggarna
om jag hade stannat inne hela helgen också.
orkar inte skriva mer om helgen nu, skrivkramp.


tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0