o2 december 2oo9

Go' kväll bloggen!
jag har lyckats dragit mig på en väldigt irriterande
bacill, som har gjort att jag fått feber och huvudvärk.
just nu känner jag mig lite bättre, men igår mådde
jag defititivt inge vidare - men är på bättringsvägen
i alla fall, för er som bryr er ;>
hur spenderar man dagarna som sjuk egentligen?
blir rastlös, och lat... och orkar ingenting. igår låg
jag i soffan som ett partikell mongo och stirrade i
taket i stort sätt... men idag blev jag för rastlös så
jag nött tvn och datorn hela dagen, fast jag helst
av allt skulle vilja ligga och sova. har försökt att göra
en ny header, men det går inge bra, kommer inte på
någon tillräckligt personlig för att lägga upp den så jag
skiter i det. haha kom och tänka
på en sak :

"drick då!" "Men jag är ju inte törstig!" typ samma sak!
aja nu mummlar jag bara, bara 2/7 av mina läsare som
förstår vad jag skriver, räcker gott å väl det :)


nu ska jag dra mig mot soffan och knapra i mig lite mer
ipren, så jag slipper febern för ett par timmar i alla fall.
Ha det guld så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0