24 december 2oo9

Ja halla alla glada! och ni andra med for den delen.
Paddlingen gick kanon, fick se mycket fint.
laguner, osv. va faktiskt roligt, trodde inte jag
gillade paddling? tydligen, haha!


igar va vi ute och snorklade pa bambu island,
va jatte mycket vagor och jag fick en alldeles
forstor flytvast sa jag fick kampa med att ens
forsoka ligga pa mage, haha flot upp hela tiden -
tyckte faktiskt inte att det var sa kul att snorkla
den har gangen... men man far se mycket fint
i alla fall, och solen sitter man ju i hela tiden! :D


idag har vi haft en pool dag, har vart lungt...
har brant mig igen!? haha, hinner vall flagna bort
all farg tills jag kommer hem.
Men men, nu ska jag upp och dricka kaffe pa rummet.
ikvall blir det julfest pa hotellet, blir sakerligen toppen!
Puss, och god jul! saknar annso lite extra idag! :D hehe

Kommentarer
Postat av: Annso

Jag saaaknar dig! men snart är du tillbaka :D UNDERBART

2009-12-26 @ 16:37:56
URL: http://annsooe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0