21a december 2oo9

Hej allihopa!
Har nere ar det underbart, varm och skont!
MEN har faktiskt regnat varje dag forutom en...
men dock bara i max fem minuter sa annars har
det vart kanon vader! vi har for det mesta solat,
badat och snorklat, och det speciella med aonang
ar att det ar typ en skargard... sa man aker ut med
lontail bat till olika oar nastan varje dag. jag brande
mig andra dagen sa 3e dagen fick bli en pool dag,
men bade tshirt och keps pa.


men eftersom jag har vart sa forsiktig hela veckan
som gatt sa ar det dags att branna pa lite med solandet
nu... sa jag kommer hem som en pepparkaka! :)
imorn ska vi paddla i jungeln, later kanske inte sa kul
att paddla? eller vi ska egentligen inte paddla, vi ska aka
kanot och en thaiare paddlar at oss - sa jag hinner med
och ta en massa fina bilder!


Pa onsdag ska vi ut till bambo island, det ar kustens finaste
snorkelstalle... sa da ska vi kolla fisk, och jag maste fa
sen en nemo, skulle va skit haftigt!
annars sa finns det inte sa mycket mer att saga... jo!
vi akte moppe en dag, och vilket JAVLA kaos.
vi akte ju moppe forra gangen vi var har med, men da akte
vi aldrig i stan som vi gjorde nu, va nara doden ogonblick
i stort satt hela tiden, livsfarligt! :o


men ska dra mig mot sangen nu, klockan ar trots allt elva har
nere, och imorn kommer bussen klockan atta och hamtar oss!
sa bast och va pigg da... men kommer mer info och bilder sen
nar jag kommer hem! :) Puss, ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0