23 Augusti 2oo9

Ja nu så har skolan hunnit starta -
och om det här är en försmak på hur det
kommande skolåret kommer bli så kan
jag inte säga annat än NICE!


Vi blir så himla många nu så lärarna kommer
inte hinna med oss, vi våra skåp uppe på natur -
och vissa lektioner... vilket kommer betyda att vi
slipper leka med ettorna nu de kommande veckorna,
ha så kul alla tvåor! haha, vi har redan fått gått igenom
det där så tycker att vi borde slippa det nu :)


Annars så är det inte så mkt som skiljer sig från förra
året, 93orna har kommit upp och vi har fått lite nya lärare
och bytt lokaler, men visst är det skönt med förändring?


i alla fall så var jag i skolan 3 timmar sammanlagt torsdag/
fredag... annars var jag hos sofie i fredags och vi slutade
nere i lokalen. i lördags så sov jag utan att bli väckt, fy fan
vad det är guld värt!


sen va jag med ewe och gänget, vi åkte och hälsade på
i älmsta hos martin (och matilda!) åt kex och svarade på
omöjliga frågor typ :P


idag har jag också sovit lääääänge, sen nu har vi massa folk
här, för systeryster fyller år idag!
allt från mig, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0