19 Augusti 2oo9

Hejsan hoppsan lillebror!
Mina två sista dagar på ica slutade inte riktigt
inom de ramar som jag hade förutspått.
Igår under tiden jag hade lunch så regnade det
in, och inte nog med det, det regnade ganska
skapligt, minst sagt.


2 dm vatten på de värsta ställena, och brankår
och personal fick hjälpas åt med att få ut vattnet...
så jag och heli höll på igår eftermiddag/kväll och
hela dagen idag med att konka runt på alla saker...
men tiden bara sprang i väg och allting gick trots
allt så smidigt som det kunde göra :)


annars så har jag kollat på fotboll ikväll...
och imorn blir det skola, kan inte låta bli att tänka tillbaka
på hur nervös jag var för exakt två år sen, jag kunde
inte sova en minut den natten, tur att jag inte är lika
spänd idag som då :) känns bara roligt att komma tillbaka,
det första jag ska göra är att ta ett snack med
min käre lärare storck :)


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0