17 Augusti 2oo9

Hej världen! titta jag lever :O
I alla fall så går dagarna åt att jobba just nu,
och sova... haha! men det är fan bra ändå det.
I alla fall så har jag jobbat idag, timmarna sprang
förbi... sen åkte jag upp till mormor och käkade
smörgåstårta, finns det nått bättre?
och vanligt tårta med förresten, haha det får man ju inte
missa att skriva ;>


Råkade somna hos mormor och försov mig till träningen:/
men kom ändå bara fem minuter försent, och brudarna
hade inte hunnit börja än så det gjorde inte så mkt :)
träningen var ialla fall as jobbig, men rolig!
är helt slut nu kan jag lova, vet någon som kommer sova
ruskigt bra i natt iaf!


nu blir det jobb tisdag och onsdag också...
sen drar ju skolan igång på torsdag igen, snacka om att
tiden har sprungit förbi, mitt sista sommarlov och allt :)
det börjar dra ihop sig allting nu, snart är man 18 och har
äntligen lite andra möjligheter, Me like!


annars så rullar mitt liv på rättså bra, och det tycker vi ju om :)
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0