o6 April 2oo9

Nej men hej mina små kära vänner!
Idag har timmarna i skolan riktigt segat sig förbi,
hur jobbigt som helst, men lika glad är jag ändå.
Har hunnit haft Olyckfallsvård - Susanne, projekt -
Svenska - och inför körkortet, konstigt att det känns
som om jag vart livsdömd i skolan idag då? Nej.


Efter skolan var det busshelvetet hem också -
men Ewe förgyllde min buss resa hem, hon sov!
Och jag tog en massa bilder på henne, haha -
fy fan vad roligt det var, hon fick nog lite smått ångest
över att ha vågat somna brevid mig på hemvägen,
Men är för snäll för att ens ha kvar dom :)


Nu håller mina bullar på att jäsas, eller snarare bröd.
Är hur flitig som helst ju!
Pussis


Kommentarer
Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Godmorgon! :)

2009-04-06 @ 10:47:28
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0