o5 April 2oo9

Idag ska jag också börja med att säga grattis,
men inte bara till Martin idag, Grattis Matilda&Martin.
B1&B2 har ju trots allt vart förlovade i ett år idag! <3


Ja godmorgon folket, för det första så har jag en fråga
till er, vilka sex stycken är det som läser min blogg
innan klockan elva på en söndag? Ni är galna.
I alla fall så har jag inte hunnit gjort mer än att vakna
idag, skönt att få sova lite längre, var ju vaken till två
igår trots allt...
Och eftersom jag inte har så mycket mer att berätta för
er så tänker jag lägga upp lite bilder från veckan som gått!





Pizzeria snubben försökte lägga in en stöt på Annso...




Medan jag väntade på att Carros permanent skulle värka...




Så roade jag mig med att ha fyra vindruvor i käften!




Jag hjälpte Helmér att stor handla grunden, till lägenheten då alltså!
Det blev väll ett liten kvitto, på bara en affär ;>





Madde gjorde sig snygg i mina brillor!




Söta Ewe blev smygfottad av mig på samhällskunskapen!





Igår var jag med Hanna på Ålandsbåten, det var ypperligt trevligt!




Bullen var där också!





Och jag fick för sminka mig till och med :o


Got to go!

Kommentarer
Postat av: Faldis

TAAAAAAAAAACK:D

2009-04-05 @ 19:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0