o2 April 2oo9

Ajfan! Var det första jag tänkte imorse när jag öppnade
ögonen och såg hur mycket solsken det tröck sig in
under rullgardinen i mitt rum. Hur mycket är klockan egentligen?
09.22 var svaret, vilket betydde att jag missade både åtta, och
nio bussen, då blev det lite små jobbigt!
Så jag bokstavligt talat struntade att åka in till skolan idag, dåligt
av mig jag vet... men skulle ändå bara hunnit vara med på idrotten
eftersom vi bara har två lektioner på Torsdagar.


Jag drog till gymmet i stället, och spenderade två svettiga timmar
där, riktigt skönt faktiskt! roligt att gå igenom mitt nya program med.
Och inte blev det sämre för att jag tajmade in Matilda på pricken.
Så jag jobbade på där, duschade, bastade och gick där i från.
Raceade med syster hem, med mopeidiotet - jag vann såklart!


väl hemma så har jag fyllt i kvinnans utväxt som var bedrövlig -
och druckit kaffe... helt ärligt så har jag inte gjort mycket alls!
Blir middag nu, och sen upp till s-hallen för att kolla när lilla
Bella har handbolls match.



Ikväll ska jag permanenta Carro, får se hur det går!
P&K





Sötaste muppen i stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0