o1 April 2oo9

April april din dumma sill!
Det är i stort sett 50% av vad jag har sagt idag,
i alla fall nu på kvällen! Jag har lyckats klara mig idag
från att bli lurad, men vet... det är ju trots allt ett par timmar
kvar på det här dygnet, hoppas jag klarar mig...!


Dagen har i alla fall rullat på, men tro det eller ej så är
jag fortfarande riktigt stel i arslet och låren - träningsvärken
har dock försvunnit en del, men man känner att det är kvar
en aning ändå! Dagen började med tjatter, Ewe och jag
satt och babblade påvägen in till skolan, om allt möjligt...!


Lektionerna har sprungit förbi idag, vilket det har gjort i stort
sätt hela veckan, snart är det redan Fredag, me like!
efter skolan så blev det hem en sväng, sen ner och äta
sallad med Annso, så äckligt god!!!
Orkar inte skriva mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0