27 April 2oo9

Go' kväll bloggen min!
Idag började min dag med olyckfalls vård :
redovisning! den gick bra, eftersom det var
en gruppredovisning och inte allt för seriöst...
efter det så blev det projektarbete, som ska vara
inne på Måndag :o en aning stressande är ju
att jag inte förstår riktigt vad det är dom vill ha!


men men, köttbullar blev det till lunch, smarrigt!
sen var det svenska som gällde, skulle gissa vilka
artiklar som var skrivna av journalister och vilka
som var skrivna av de i klassen, var ganska roligt!
hoppas man fick alla rätt ;>


sen inför körkortet, och inga kommentarer om mitt
prov, hahahaha var fan pinsamt!
bussresan hem så tvärslocknade jag!


Nu i kväll så har jag vart med annso, och lite med
carro, och kattmördar'n (Pixi)
Nu blire lite pluggning inför nationella i engelska
imorn, sen blire till att sussa!


Skepp o hoj , mitt liv leker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0