23 April 2oo9

Ja hej på dig du bloggen!
Idag var det tynge än tyngst att gå upp imorse -
läskigt drygt... gick upp som vanligt en kvar innan
bussen går från stationen, haha, typiskt mig!
men i alla fall så kom jag till skolan - och hade
psykologi, utan lärare... repeterade våran redovisning
som vi ska ha imorn, vilket kommer sluta med FIASKO!
i alla fall så blev det lunch, och det var äcklig fisk.


sen hade vi idrott, spelade fotboll, har aldrig vart så bra
som jag var idag, och ändå var jag sämst:D haha men
bollarna gick inte rätt upp i taket idag i alla fall - så jag
är helt klart mer än nöjd med min insats!
duschade lite snabbt och sen bar det av till OP!
där jag skulle ha min redovisning om getingstick,
fästingbett och ormbett - gick riktigt bra, men kom på
efteråt att jag glömt att skriva om kommun och landsting :S
så där sprack mitt mvg...


gick ner till körskolan och beställde fem stycken körlektioner.
var skönt att få det gjort, träffade Anton också, det var roligt...
bussresan hem spenderades med sömn och irriterande
på fjortisjävlar, som satt och härmade mig och ewe :P
skapligt irriterande det var...


väl hemma gjorde jag middag, och sen begav jag mig
på cyckel till gymmet, där blev vi väll sisådär 1,5 h !
kul att ewe följde med också...
nu har jag i princip precis kommit hem och det blir
lite nötande vid datorn innan läggdags!


O&O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0