22 April 2oo9

Ja dåså gott folk, då var mer än en halv skol-vecka
avklarad igen, och det känns ta mig fan lika skönt
exakt varje gång!
Speciellt när man stått ut med alla dryga lektioner som
onsdags schemat innehåller... puh!


Men i alla fall så hade vi prov i inför körkortet - kan gå
riktigt bra, sammtidigt som jag skulle kunna faila totalt.
Men vi hoppas såklart på det bästa, bara jag inte får
IG så är jag helt klart mer än nöjd till och med...


hade väldigt lååååång rast, från halv tio till kvart i ett
(bara för att vi hade prov, och inget klassråd på resursen)
rasten fördrev jag med matte plugg, kort spelande, äta
lunch och kolla på estets modevisning... och jag kan ju
bara säga en sak, tur att man inte kom två minuter försent -
för då hade man missat allt... haha, seriöst, den var två
minuter lång, liiiiite besvikna blev vi allt!


hade projekt arbete - rättskunskap och efter det mer projekt!
fick åka bil hem, tack vare min lilla tuudiiloodi ! :)
kom hem, åt, åkte till carro - och pluggade i typ två timmar!
duktigt av mig tycker jag... för engångs skull! haha!


Nu ska jag ta mitt pick och pack och sova tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0