14 April 2oo9

Hej på er, det känns som om jag har haft lite
bloggtorka den senaste veckan, men det är väll
sånt som händer antar jag...
I Torsdags så fick jag ju i alla fall lov, vilket verkligen
hade vart behövligt, hade inte orkat skolan en vecka
till... skol trött till tusen!


Helgen har sprungit förbi, i Fredags var jag barnvakt -
åt zacke och Liam, tiden gick fort, jag och Annso städade
carros kök kliniskt rent! Och hon kom även hem lite tidigare
än väntat... vi åkte hem till mig, och jag somnade inte förns
fem tiden - efter lite olika omständigheter!


Lördagen började med att jag trodde jag skulle jobba -
men så blev det inte, ibland är jag lite vimsig, hade skrivit
in det i min kalender och allt, men hade blivit något missförstånd.
så jag åkte hem och njöt av solen med Annso istället -
riktigt skönt väder...


På kvällen grillade jag och Annso - tog ett tag att få fart på
grillen men sen gick det, och super gott blev det också!
Vi begav oss till skebo - och jag ville lika fort där i från,
det var rent av hemskt, sämsta "festen" jag någonsin vart
på, så det blev tidig hemgång för mig... och somnade direkt
när jag hade stängt av datorn.


I söndags så kom Annso på morgonen, vi gjorde ingenting
speciellt på hela dagen, dagen gick snabbt ändå...
I måndags vaknade jag och Matilda kom ner till mig,
vi gick en promenix och sen solade vi - blev varmt som fan
att sola tvåa, trodde jag skulle grillas :o


vi gick hem och spelade lite guitar hero och gick och la oss -
men somnade inte direkt, vi låg och pratade hur länge som helst,
vågade inte ens kolla på klockan, haha!
Imorse vaknade Matilda klockan sju, och jag halv åtta...
det var några som skulle byta någonting på vårat tak - så dom
hammrade och borrade och greja, så vid åtta gick jag ut och sa
åt dom att hålla käften... dom dämpade sig lite iaf :)


sen har vi gymmat, och så var jag ute och sprang en sväng,
idag var det riktigt tungt kan jag lova! åt middag hos mormor min,
sen hälsade jag på farfar en sväng :)


Ikväll blir det lugnt, skönt - behöver det!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahahah " Håll käääääääääääääääääften" hahha

2009-04-15 @ 16:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0